Toimitusehdot
Toimitusehdot lyhyesti:
- Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus.
- Tuotetta, jota löytyy varastosta toimitusaika on 1–4 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.
- Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä Irttarikauppa.fi -verkkokaupan asiakaspalveluun joko sähköpostitse myynti@makeistukku.fi tai puhelimitse 020 7439 530 (ma-pe 9-17)
- Verkkokaupastamme ostamasi tuotteet ovat elintarvikkeita, joilla ei ole vaihto-oikeutta.
- Irttarikauppa.fi ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Irttarikauppa.fi vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Irttarikauppa.fi -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
Tarkemmat toimitusehdot
1. Toimitusaika
Tuotteidemme toimitusaika on 1–4 työpäivää. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.
- Kun tilaat tuotteet arkipäivänä klo 11 mennessä, pakkaamme ja postitamme tuotteet vielä saman päivän aikana, jolloin toimitus voi ehtiä perille parhaillaan jo seuraavana päivänä.
- Otathan huomioon, että toimitusajat voivat vaihdella 1–4 päivänä välillä.
- Toimitamme tilauksesi verkkokaupassa mainitulla ja valitsemallasi toimitustavalla.
2. Toimitustavat
Nouto valitsemastasi Postista
- Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen.
Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista
- Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti.
Postin kotiinkuljetus
- Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan.
- Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä.
- Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin, kun lähetämme paketin.
- Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.
3. Maksutavat
Klarna Checkout: Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit - kaikki yhtä turvallisia!
Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard ja Eurocard.
Klarna lasku: Saat laskun tilauksesi mukana. Sinulla on 14 päivää korotonta maksuaikaa. Laskutuslisä 3,60 euroa.
Osamaksu - Klarna tili: Voit maksaa tilauksesi osissa käyttämällä Klarnan osamaksu maksutapaa. Klarnan osamaksulla maksaessasi Klarna Oy avaa sinulle ensimmäisen tilauksen yhteydessä tilin automaattisesti.
Voit lyhentää tilin loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 9 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.
Kaikki Klarnan osamaksulla maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan osamaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.
Ostoksesi hyväksymiseksi sinulta kysytään ostoskorissa henkilötunnuksesi, väestörekisteriin ilmoittamasi osoite ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi. Ensimmäisen kerran Klarnan osamaksulla maksaessasi sinulle lähetetään postitse tilisopimus, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.
Muista lukea huolellisesti Klarnan osamaksun tiliehdot osoitteessa: Klarna tiliehdot
4. Palautusoikeus ja tuotevaihdot
- Verkkokaupastamme ostamasi tuotteet ovat elintarvikkeita, joilla ei ole vaihto-oikeutta.
- Jos tilaamasi tuote on virheellinen tai ei vastaa tilaustasi otathan tällaisessa tapauksessa yhteyttä ensin info@irttarikauppa.fi. Joskus vastauksessa voi hieman kestää sesongista riippuen, joten jos asia on kiireellinen soita meille suoraan 020 7439 530 (ma-pe 9-17).
- Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, alla olevaan sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana toimittamallasi kirjallisella ilmoituksella.
- Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
- Palautettava tuote on oltava avaamaton ja alkuperäispakkauksessa (pakatut tuotteet).
- Vialliset tai virheellisesti kerätyt irtokarkit on kuvattava (pussin tulee olla avaamaton) ja palautettava, jotta voimme tarkistaa ne ja tarvittaessa toimittaa korvaavat tuotteet tilalle.
- Takaisinlähetyksen on oltava myös huolellisesti pakattu.
- Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan tilausnumero, nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.
- Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen myynti@makeistukku.fi tai puhelimitse 020 7439 530 (ma-pe 9-17)
Pyydämme ilmoituksessanne kuitenkin ystävällisesti ilmoittamaan:
- Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
- Tilaajan tunnistetiedot (nimi / tilausnumero)
- Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin tilille vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle (ja hyvitämme mahd. erotuksen).
- Rahojen palautusta varten pyydämme ilmoittamaan tilinumeron.
5. Reklamaatiot
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen myynti@makeistukku.fi tai puhelimitse 020 7439 530 (ma-pe 9-17). Facebookin kautta emme vastaa reklamaatioihin.
6. Tilauksen peruminen
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen info@irttarikauppa.fi tai puhelimitse 020 7439 530 (ma-pe 9-17).
Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Irttarikauppa.fi pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.
7. Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijaisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian. Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).
8. Yhteystiedot
Reissumiehen Makeistukku Oy
Yrittäjäntie 69
03600 KARKKILA
puh. 020 7439 530
sähköposti: myynti@makeistukku.fi
